ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات ماهان عسلی

هنرنمایی جدید شاهزاده ما

1392/12/5 14:04
نویسنده : مامان سارا
237 بازدید
اشتراک گذاری

ماهان عسلی من دیروز در 5 ماه 14 روزگی در ساعت 20:40 موفق شد بدون کمک غلت بزنه هورا

منم دیگه از ذوقم نمیدونستم چه کار کنم و هی براش دست میزدم و هورا میکشیدم و طفلک بچم متحیر شده بود که مامانش چرا اینقدر خوشحالی میکنهتشویق

آخه یه لحظه احساس کردم که چقدر داری بزرگ میشی و یادم اومد از روزی که به دنیای ما اومده بودی و یک نوزاد کوچولو بودی و من فکر میکردم که کی میشه تو پا بزنی و غلت بزنی و آقا بگی و ...

و حالا همه این شیرین کاریها را یکی پس از دیگری انجام میدیخیال باطل

چند روزی هم هست که وقتی چیزی را میخوای دستت را دراز میکنی که یعنی بدین به من! الهی قربون اون دستای کوچولوت بشم من مامانیماچ

این هم از عکست نانازی من با لباس رنگین کمونیش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فــــــــــــریبا
5 اسفند 92 14:11
عزیز دلم ماهان خوشگله الهی مامانی راه رفتن گل پسرمو ببینی بزرگ شدنش مدرسه رفتنش دانشگاه رفتنش دومادیش و همینطور رشد لحظه به لحظه بچه هاشو رمز برات خصوصی میذارم نازنینمممممممممم
مامان محمدپارسا
5 اسفند 92 14:24
سلام عزیزم.دوست دارین تقویمی ویژه نی نی خوشگلتون با عکس نازش داشته باشین به من سر بزنید.http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=730991&PostID=28588639#28588639