ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات ماهان عسلی

تولد تولد تولدتون مبارک!!!!!

1393/6/20 17:14
نویسنده : مامان سارا
1,720 بازدید
اشتراک گذاری

.: ماهان جون تا این لحظه ، 1 سال و 1 ماه و 1 روز سن دارد :.

و من امروز موفق شدم بالاخره وبلاگ گل پسری را به روز کنم

بابت تاخیر پیش اومده متاسفم

ولی دیگه با بزرگتر شدن ماهان جون وقت من بیشتر درگیرش میشه و من واقعا فرصت نمیکردم که حتی لب تاپ را باز کنم 

خلاصه زیاده گویی نمیکنم و گزارش تصویری جشن تولد ماهان جون را در ادامه مطالب براتون میزارم

http://zibasazeaisan.blogfa.com/

 

 

اول از همه با عکسای تزیینات خونه شروع میکنم که از حدود 2 ماه پیش شروع کرده بودم به برنامه ریزی و اجراش با تم زنبور عسل برای ماهان عسلی خودم و بابای ماهان عسلیم

 

جا داره همینجا از عمه های مهربون ماهان جون شیرین و اکرم عزیز تشکر کنم که تا نیمه های شب پا به پای ما تو تزیینات کمکمون کردنبوس

 

 

ریسه عکس های ماهان جون از بدو تولد تا یکسالگی

اینم کل عکسای آتلیه ای ماهان جون از 35 روزگی تا یکسالگیش

ساعت تولد ماهان عسلی ما 12:55 ظهر همزمان با نوای الله اکبر اذان ظهر 18 شهریور

اینم ساعت تولد امیر نازنازی من 4 بعد از ظهر 18 شهریور ماه

میز میوه ها و گیفت عسل با برند ماهان عسلی هدیه به همه مهمونای عزیزمون به همراه عکس پلکسی ماهان جون

میوه ها

عسل ماهان عسلی

باکس دستمال کاغذی

دفترچه یادگاری ماهان جون که همه مهمانان عزیزمون برای ماهان جون یادگاری نوشتن

میز هدایا که اون باکس زنبوری هدیه من به بابا امیر جون بودخجالت و اون دو تا زنبورای پایینش هم کارت یادبود به هر دو تا گلام

تزیین دستمال میز شام که با دایی متین جون درستشون کردیم

اینم کیک تولد ماهان عسلی و بابا جونی که خیلی هم خوشمزه بووودخوشمزه

اینم مامان و بابای ماهان عسلی ،زنبورک مامان و بابا با شمع 316!!!!! که کاملا اتفاقی اینجوری شدچشمک 1 برای شما و 36 برای بابایی

اینم عکس یادگاری ماهان جون و سپهر عزیز که رقص چاقو خیلی قشنگی برامون کرد چشمک  

اینم یلدا بانوی عمه که عاشقششششششممحبت

اینم ملکه زنبورا گلسا خانم ناز مازیبا

حالا بریم سراغ پذیرایی از مهمونای عزیزمونخوشمزه

شاممون جوجه کباب و ماست بود که آشپز خوبمون عالی درستش کرده بودتشویق

دسرها و سالاد فصل و الویه  را هم که من و مامان اکرم آماده کرده بودیم و شامل

ژله تزریقی ،دسر خورده شیشه،فالوده ای،رنگین کمان،پین ویل ،کرم کارامل و زله تصویری بود.

ماهان جان و امیر جان براتون یک دنیا آرزوهای زیبا دارم با یه دنیا آرامش و سلامتی که امیدوارم به همشون برسید

                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیه مامان مرسانا
7 آبان 93 7:14
پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولدت مبارک
مامان سارا
پاسخ
ممنون از محبتت مهدیه جان