ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات ماهان عسلی

تولد زنبوری

1393/6/8 17:45
نویسنده : مامان سارا
351 بازدید
اشتراک گذاری

                                                

این روزها نزدیک به تولدت شما دو تا عشقامهمحبت

و من حسابی درگیر انجام کارای تولدتون هستمخسته

دلم میخواد تمام تلاشمو بکنم تا تولدتون به خوبی برگزار بشهجشن

تولد تو ماه من و بابا امیر جونبوس

 

حسابی درگیرم انجام کارات هستم تا یه تولد زنبوری به یاد موندنی براتون بگیرمبوس

پس اگه یه کم دیر به دیر وبلاگو به روز میکنم از همه دوستای مهربونم که پیگیرن معذرت خواهی میکنمخجالت

پس تا تولدت ویز ویزدلغک                                                                                      

پسندها (2)

نظرات (2)

ツ دختربهاری
10 شهریور 93 13:49
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶ ´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶ ´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ سلام من اپم حتما به من سربزنید اگه با تبادل لینک هم موافق بودین خبرم کنید
مامان بهناز
16 شهریور 93 22:23
تولدت مبارک ماهان جون دوست دارم بوووووووووووووووووس