ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات ماهان عسلی

یازده ماهگیت مبارک عسلکم

1393/5/18 1:45
نویسنده : مامان سارا
333 بازدید
اشتراک گذاری

یازده ماه از بزرگ شدنت میگذرد نازنینم

و من یازده ماه هست که با نفسهات نفس میکشم و با آه گفتنت بند دلم پاره میشه

و من هر روز با تو میخندم و بوی زندگی را احساس میکنم

تو زیباترین مخلوق خدایی ماهانم

پسرم روز ها از پی هم میگذرن و تو داری روز به روز بزرگ تر

فهمیده تر و بالنده تر میشی

تو داری کم کم راه میریتو الان دستت را میگیری وخودت    می ایستی

 

حرف میزنی تو الان بابا و ماما و دد و آب را با زبون خودت میگی و من کاملا متوجه میشم

دندون در میاریتو الات 6 تا دندون داری (4 تا بالا و 2 تا پایین)

میرقصی و آنقدر هنرمندانه دستهای کوچکت را تکان میدهی که مرا مبهوت تماشای خودت میکنی

آنقدر دقیق آهنگها و حتی ریتم هایشان را از هم تشخیص میدهی که گاهی فکر میکنم موسیقی در وجودت آمیخته شده و تو میتوانی استعداد بالایی  در آن داشته باشی

 

و من لحظه به لحظه احساسم نسبت به تو بیشتر و بیشتر میشه

و من هر لحظه دعا گویت هستم و مدام برایت آیت الکرسی میخوانم که خداوند و فرشته هایش حافظ و نگهدارت باشندangels (9).gif

زیباترینم ،پسرم،یازدهمین ماهگردت مبارکت باشدGifs Animés numero 1Gifs Animés numero 1     

از امروز دیگر روز شمار یک سالگیت است و من مبهوتم که این یکسال چه زود گذشت .

                          

این ژله  تصویری را به افتخار یازدهمین ماهگردت درست کردم و خیلی عالی شده بودخجالت

          

و این رولت را هم 19 مرداد ماه به مناسبت پنجمین سالگرد نامزدی مامان سارا و بابا امیر درست کردم که البته چند تاشو خوردیم بعد یادمون افتاد عکس بگیریمخندونک

                 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

فــــــــــــریبا
25 مرداد 93 9:50
سلام خاله سارا عزیزم خوبین ماهان جون خوبه ؟ ای جونم شیر مردمون هزار ماشا الله 11 ماهه شدن الهی بگردم روز به روز گل پسرم مرد تر میشن ماهان جونم عزیز دلم 11 ماهگیت مبارک گل پسرم
مامان سارا
پاسخ
ممنون فریبا جون
مامان شایلین
25 مرداد 93 16:03
ماهان جون تولد 11 ماهگیت مبارک .انشالله زیر سایه پدر و نلدر بزرگ بشی گل پسر دست مامانی هم درد نکنه چه ژله و زولت های خوشگلی معلومه خانمی حسابی هنرمندینماهان جون بوووووووووووووووووس
مامان سارا
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه
زیــنب (مامان)
26 مرداد 93 13:23
سلا عزیزم 11ماهگیت مبارک انشاالله 111سالگیت عزیزم برای پسر گل
مامان سارا
پاسخ
ممنون عزیزم از لطفت