ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات ماهان عسلی

آخرین اخبار ماهان عسلی!!!

1393/3/31 21:30
نویسنده : مامان سارا
272 بازدید
اشتراک گذاری

ناز پسری من 5 تیر ماه وقتی من داشتم نماز میخوندم  یاد گرفتی چهار دست و پا بیای سمت جانماز مامان و تسبیح من را برداریبوس البته دو هفته ای بود تلاش میکردی و خودتو به سمت جلو میرسوندی ولی دیگه در 9 ماه و 17 روزگی رسما راه افتادی

الهی فدای قد و بالات بشم من محبت

چند روزی هم هست که اصلا غذاتو نمیخوری و به هیچ ترفندی هم حریفت نمیشیم و فقط شیر میخوری غمگین

حتی فکر کردم شاید غذاتو دیگه دوست نداری و بهت از غذای خودمون میدادم ولی بازم زیاد نمیخوردیخطا

دیروز هم بردیمت پیش دکتر افجه برای چکاب ماهیانت و یه عالمه سوال که مامانی از دکتر داشتاجازه

قد و وزنت الحمدلله خوب بود و قدت 70 سانت(فدای سانت به سانتش بشم من)خندونک و وزنت 9200 گرم(فدای هر یک گرمش بشم من)خندونک و دور سرت هم 45 سانت بود خندونکو دکتر گفت خوبه و متوسط رو به بالاست که البته اگه این یک هفته غذاتو خورده بودی فکر کنم 9500 شده بودی ،آخه تازگیا سوپت رو خیلی مقویش کرده بودم و اگه میخوردی حسابی تپل تر میشدی.

چند روزی هم هست که هی تب میکنی و هی خوب میشی که دکتر گفت همه اینها برای دندون در آوردنشه و از دیشب هم که تبت بیشتر شده و دارم بهت قطره استامینوفن میدم و پاشویت میکنمگریه ولی خیلی بیحالی و الکی بهونه میگیری .الهی فدات بشم میدونم چه دردی را تحمل میکنی واقعا سخته دندون درآوردن اونم دندون نیشغمگین

ولی ایشالا دندونات که زیاد بشه میتونی دیگه همه غذاها را بخوری عسلکم

الان هم بیهوش افتادی و خوابت برده نازنینم

پسندها (1)

نظرات (1)

فریبا
8 تیر 93 15:07
عزیز دلم ایشالله زودتر عکسهایی از راه رفتنتو ببینم قربون پسر شیطون خودم بشم