ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

خاطرات ماهان عسلی

عاشقتیمممممممممممممممممم ماه من

1393/2/11 17:04
نویسنده : مامان سارا
206 بازدید
اشتراک گذاری

ماهان عسلی بازیگوش من خیلی ناناز شدی و هر روز یه شیرین کاری جدید ازت میبینیمچشمک

یه روز با پاهای کوچولوت شروع به دست زدن میکنیبوس

یه روز دیگه سرت را بالا پایین میکنی و ما بهت میگیم دوپس دوپس کن و تو میکنیبوس

یه روز دیگه دست دسی میکنی بوس

وقتی یه نینی میبینی اینقدر ذوق میکنی و همش شیرین کاری براشون میکنی که بهت توجه کنن .

الهی فدای این معاشرتی بودنت بشم من !  

                             Baby glitzer bilder

 

 

 

 

 

 

چند روزی هم هست تلاش میکنی چهار دست و پا بری ولی هنوز موفق نشدی عشق من ،ولی هر جای خونه باشی خودتو به یه سیم میرسونیDownload Babies 2(مخصوصا موس لب تاب و سیم شارژرش) و فوری سرش را پیدا میکنی و میکنی توی دهنت !!!!من نمیدونم آخه مگه تو برق داری که سری سوکت ها را دهنت میکنی !!!قه قههقه قهه مگه میخوای مهندس برق بشی ماهانم؟؟؟

خلاصه خیلی خود شیرینی و خدا را شکر بغل غریبه ها هم که میری غریبی نمیکنی و همه عاشقت میشنBabys bilder

 

دیگه هر چی از این لحظه های با تو بودن بگم کم گفتم که خوشبخترین آدم دنیام وقتی با توام، وقتی بوی نفسهات را حس میکنم انگار بوی بهشته، وقتی دالی میکنی و بغل بابایی بدو بدو میای بغلم و میخندی انگار دنیا را به من دادن totalgifs.com amor gif gif mundocoracao.gif

انگار یه تکه از قلبم را بیرون سینه دارمtotalgifs.com amor gif gif coracao.gif

انگار عاشق تر از همیشه هستم totalgifs.com amor gif gif 399775,1243168084,12.jpg

تازه با اومدن تو زندگی برام یه رنگ و بوی دیگه ای گرفته ماهان جانزیبا

انگار خدای مهربونم برام یه فرشته فرستاده زمین تا معنی زندگی را باهاش بفهممCute Angel Graphic  یه فرشته که بالهاش را تو آسمونها جا گذاشته و زمینی شده.بوس

اونقدر دوسم داری که وقتی حتی یک قدم از کنارت دور میشم چنان گریه ای میکنی که نگو و نپرسگریه

یا وقتی من لباس میپوشم که بریم بیرون و تو ، تو بغل بابایی هستی اونقدر دست و پا میزنی که خودتو به من برسونی و یه وقت جا نمونیHeulende baby bilder

آخه من بدون تو کجا برم عشقم ،تو همه دنیای منیمحبت 

تازه میفهمم که مادر ها چه حسی به بچه هاشون دارن ،انگار پاره ای از وجودمی   

خلاصه بهت بگم که عاشقتیمممممممممممممم ماه زندگیمBaby mini bilder

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)