ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

خاطرات ماهان عسلی

من هم مادرم

1393/1/31 12:33
نویسنده : مامان سارا
186 بازدید
اشتراک گذاری

من امسال روز مادر را تازه فهمیدم که چقدر زیباست

تازه حس کردم که منم امسال یه مادرم

مادر یه فرشته کوچولو و زیبا Engel mini bilder

اینقدر شیرینی به زندگیمون دادی که دوست دارم یه عالمه نینی مثل تو داشته باشم

 

Bad und dusche baby bilder

 وقتهایی را کنار تو میگذرونم از عمرم حساب نمیشه انگار دارم رو ابرا راه میرم

انگار کنار تو توی بهشتم ماهانمFrohliche baby bilder

همه میگن که روز ولادت حضرت زهرا هم روز زن هم روز مادر ولی به

نظر من اگه مادر نشی یعنی عشق واقعی را تجربه نکردیEngel mini bilder

عشقی که با هیچ کلمه ای قابل توصیف نیست

عشقی که با هیچ چیزی تو دنیا عوضش نمیکنم

عشقی که فقط یه مادر میتونه نسبت به بچش داشته باشهEngel mini bilder

اونقدر زیباست که نمیتونم در جمله بگم.

ماهانم من به واسطه حضور تو یک مادر شدم و ازت ممنونم که من را غرق این عشق کردی

تو بعد از مادرم و پدرم برای من زیبا ترین نازترین و فرشته خو ترین

موجود زمینی هستی که در عمرم دیده ام 

عاشقتم و در انتظار اون روزی هستم که نامم را صدا بزنی و بگی مامان

Baby 4 alphabeteBaby 4 alphabeteBaby 4 alphabeteBaby 4 alphabeteBaby 4 alphabete

برای اون لحظه روزشماری میکنم ماهانم

دوست دارم نازنینم

کارت پستال درخواستی طراحان


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فریبا
7 اردیبهشت 93 7:58
روزتون مبارک امیدوارم سالهای سال در کنار خانواده زندگی خوبی داشته باشید ممنون فریبا جون روز شما هم مبارم مامان مهربون