ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات ماهان عسلی

ورود به پنج ماهگی واین همه کار جدید!

1392/10/20 20:52
نویسنده : مامان سارا
219 بازدید
اشتراک گذاری

ماهان عسلی من از وقتی وارد چهار ماهگی شدی هر لحظه یه کار جدید ازت میبینم و شگفت زده میشم چشمک

دیروز برای اولین بار خودت را به پهلو میچرخوندی و تلاش میکردی که غلت بزنی و من هم کمکت کردم و موفق شدی عسلکمتشویق

وقتی توی تشک بازی هستی عروسکهای بالای سرت را تکون میدی و خودت ذوق میکنیقهقهه

وقتی کسی باهات کاری نداره ، با صدای بلند میزنی زیر آواز و به من نگاه میکنی که یعنی حواست به من باشه! الهی قربونت برم که تلاش میکنی که همه بهت توجه کنند .تشویقدوست دارم صداهات را اینجا بنویسم ولی نمیدونم چه طوری باید نوشتشون ولی عوضش حسابی ازت فیلم گرفتیمهورا

یاد گرفتی پستونکت را در میاری و دوباری میزاری دهنتتشویق

با جغجغه هات خیلی حال میکنی و تو دستت نگه میداری و تکونش میدی و میبری سمت دهنت تا بخوریتشویق

بازیگوشیهات هم که دکتر گفت برای التهاب لثه هات هست و قربونت برم افتادی تو بحران دندون در آوردننگران و یه روز خوبی یه روز بازیگوش، تا بالاخره معلوم نیست کی اولین مرواریدت را من تو صدف دهانت میبینممتفکر

خلاصه این همه پیشرفتت منو و بابا امیر را شگفت زده کرده ماهانکمنیشخندماچنیشخندماچ

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)