ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات ماهان عسلی

شیرین کاری

1392/10/18 13:01
نویسنده : مامان سارا
333 بازدید
اشتراک گذاری

120 روز از زمینی شدنت گذشته ماه من و تو روز به روز نازتر و جذاب تر و بازیگوش تر داری میشی و من و بابا امیر دیگه نمیدونیم که باهات چیکار کنیم؟بوست کنیم، نازت کنیم یا اینکه دیگه چاره ای نداریم جز اینکه بخوریمت!!!!! خوشمزه

شیرین کاریهات هم که دیگه نگو با یه صدای عجیبی ذوق میکنی!نیشخند

وقتی پشت سر هم بوست میکنیم از شدت خوشحالی لبهای نازتو مثل گل باز میکنی!خنده

وقتی هایی هم که من و بابا امیر دوتایی بوست میکنیم دیگه از خوشحالی میری فضا!خیال باطل

تازگیها هم یاد گرفتی برای من و بابا امیر و مامان اکرم و بابا محسن و دایی احسان جون ذوق کنی و دست و پا بزنی که بری بغلشون! ای شیطونک!بغل

قهقه هات هم که دیگه معرکه است!

وقتی میخندی انگار دنیا مال منه ، انگار بهترین روزهای عمرم را دارم میبینم ، انگار من خوشبخت ترین مادر دنیام.خجالت

بخند ماهانم بخننننننننننننند که دنیا مال ماست!

چند روزه که چنگ زدن هم یاد گرفتی و زمانی که داری شیر میخوری با لباسهای من بازی میکنی و بهشون چنگ میندازی و میگیریشون ،تازه یکی از آویزهای لباس من را هم پاره کردی که بعدا باهات حساب میکنم نانازی من!چشمک

بالشت را هم یاد گرفتی که دستت را بندازی زیرش و بیاریش طرف صورتت قهقهه

تازگیها هم که موقع شیر خوردن بازیگوشی میکنی و سرت همینطور دور خونه میچرخه!آخرش هم غر میزنی و گریییییییییییییییییه که من شیر نمیخوام!گریه

منم اصرارت نمیکنم چون اگه بخوای با شکمت تعارف نداری شکموی من!

شکر خدا قد و وزنت هم عالیه و نسبت به نمودار رشدت بیشتر هم هستی،البته با این مدل جدید شیر خوردنت امیدوارم روند رشدت کند نشه.متفکر

 چهارشنبه  هم ایشالا چهار ماهه میشی باید بری واکسنت را بزنی عزیزم ،ایشالا اذیت نشی و مثل دفعه پیش منو اذیت نکنی ماچ

دوست داریم عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)