ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات ماهان عسلی

تولد یلدا بانو و 100 روزگی ماهان عسلی من

1392/9/28 13:43
نویسنده : مامان سارا
2,141 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال از بهار زندگی یلدا خوشگله من گذشت و اولین بهار زندگیش را جشن گرفتهورا

یادش بخیر پارسال یه همچین روزی ساعت شش و پنج دقیقه صبح یلدای نازنین ما به دنیا اومد،چه لحظه قشنگی بود اون موقعی که مامان اکرم بهم خبر داد که باید خودمون را برای ورود فرشته آسمونیمون آماده کنیم و من با شوق وصف نشدنی خودم را به بیمارستان رسوندم و فکر کنم که اون روز کل اون واگن مترویی که سوار شده بودم ، تا خودم را به بیمارستان برسونم فهمیدن که من برای اولین بار عمه شدمخنده

هیچ وقت اولین باری که تو رو در اتاق نوزادان دیدم یادم نمیره ، داشتم بال در میاوردمفرشته

خلاصه حالا یکسال گذشته و یلدای نازنین من،فرشته قشنگ عمه یکساله شدههورا


الهی که 100 ساله بشی یلدای نازنین منقلب

و دیشب تولدش را جشن گرفتیم ،اینم کیک تولد یلدا بانو

27 آذر ماه یک مناسبت قشنگ دیگه هم داره و اون هم 100 روزگی ماهان جون هست که دقیقا مصادف شد با تولد یلدا خوشگله و ماهان جون هم شمع تولد 100 روزگیش را فوت کردچشمک البته به کمک ما!!!

و البته از دایی احسان جون و خاله سعیده و مامان اکرم جون و بابا محسن جون هم هدیه گرفت که واقعا ما را غافلگیر کردنخجالت

اینم ماهان عسلی من در تولد یلدا بانولبخند

ایشالا هر دو شما فرشته های ناز 100 ساله بشید و عمرتون به بلندای یلدا باشهقلب

راستی اینم کادو ماهان جون و عمه سارا و عمو امیر به یلدا خوشگله بود 

یک تل و پاپوش خوشگل که دوست خوبم شیدا جون براش بافته بود و یک کارت عابر بانک با عکس یلدا جونیماچ

ایشالا مبارکش باشهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دایی احسان
4 دی 92 15:00
عمه سارا، عمو امیر، ماهان جونی دستتون درد نکنه. زحمت کشیدین. ایشالا تولد ماهان عسلی خواهش میکنم دایی جون جونی ممنونم