ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات ماهان عسلی

ماهانم عاشقتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیم

1392/8/29 15:25
نویسنده : مامان سارا
210 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

وقتی میشی نیاز من که نباشی پیش من 

اشکهای چشمامو ببین که میریزه به پای تو 

بازم که بیقرارمو دلواپسی نگاه تو 

تموم هستی منی بمون همیشه پیش من 

اگر شدم عاشق تو نزار بیتاب بمونم 

لا لایی شبام تویی نزار که بی خواب بمونم 

دارم برات شعر میخونم شاید به یادم بمونی 

فقط یه چیز اذت میخوام همیشه عاشق بمونی 

دوست دارم خیلی کمه ولی جز این چیزی نبود 

واژه ها رو ولش کنیم عشقمو از چشام بخون 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دائی احسان
2 آذر 92 16:46
سلام ماهان ناز نازی. خوبی دائی ؟ ای شیطون، داری شکل مامان سارا میشیا! ایشالا که همیشه خوب باشی دائی.
مامان سارا
پاسخ
مرسی دایی احسان جونی ایشالا شما و مامان سعیده و یلدا جونی هم همیشه شاد باشید