ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات ماهان عسلی

تولد ماهان عسلی

1392/7/24 14:41
نویسنده : مامان سارا
275 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوشنبه 18 شهریور ماه ساعت 3 نیمه شب بود که متوجه شده ماهان زندگیم میخواد به دنیا بیاد، با یه حس عجیبی که انگار دارم خواب میبینم بیدار شدم و به بابا امیر گفتم،بابایی هم که به قدری ذوق کرد که نگو ،بعد رفتم و مامان اکرم را بیدار کردم و بهش گفتم و همهگی تعجب کرده بودند چون قرار بود بعد از ظهر همون روز برای سزارین بریم بیمارستان صارم . خلاصه تا آماده شدیم و رسیدیم به بیمارستان ساعت 5 صبح شده بود و درد های من هم آروم آروم داشت شدید میشد.

خلاصه ساعت 1 بعد از ظهر و همزمان با اذان ظهر ماهان جون با وزن 3 کیلوگرم و قد 48 سانتیمتر با زایمان طبیعی به دنیای ما پا گذاشت و عشق 2 نفره ما را 1+2 کرد و درست در ساعت 4 بعد از ظهر که ساعت به دنیا اومدن بابا امیر بود اولین لبخندش را به ما هدیه کرد.

بعد از ظهر همون روز و توی بیمارستان ما برای بابا امیر جشن تولد گرفتیم و بابا امیر را سورپرایزش کردیم و امیر جان بهترین هدیه را امسال گرفت و اون هم پسر گلش ماهان جون بود.


 

ماهان جون و بابا امیر جون تولدتان مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

از طرف پدربزرگ عزیزت بابا نیکی جون ومادر بزرگ عزیزت مامان فاطمه جون و عمه شیرین جون و عمه اکرم جون
12 آبان 92 21:24
امیر حسین جان و ماهان جان امیدواریم همیشه شاد و سلامت و پیروز باشید


ممنون انشالله در کنار شما