ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

خاطرات ماهان عسلی

40 روزگی ماهان جون

1392/7/27 19:55
نویسنده : مامان سارا
246 بازدید
اشتراک گذاری

ماهان جون در27 مهر ماه چهل روزه شد و ما مراسم چله بری را برای ماهان جون انجام دادیم و حمام چله بردیمش و 7 بار چهار قل و آیت الکرسی را به آب خوندیم و با همون آب من و ماهان جون غسل کردیم.

از اون روز به بعد به نظرم ساعت های خوابت منظم تر شده و بزرگ تر داری میشی. به امید 40 سالگیت عزیزم که ایشالا من و بابا امیر باشیم و اون روز را ببینیم.

خدایا ازت میخوام که پسر ناز من را در پناه خودت و زیر سایه حضرت مهدی حفظ کنی و بهترینها را براش مقدر کنی ، خدای مهربون هزاران بار شکرت میکنم که من را لایق هدیه ای از طرف خودت دونستی و نعمت مادر شدن را به من ارزانی داشتی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطمه
1 آبان 92 23:45
سلام.نی نی خوشگلتون مبارکتون باشه.انشاالله سایتون بالای سرش باشه.امشب اتفاقی وبتون رو دیدم.چقدر جالب بود تولد پسر وپدر


ممنونم عزیزم
از طرف پدربزرگ عزیزت بابا نیکی جون ومادر بزرگ عزیزت مامان فاطمه جون و عمه شیرین جون و عمه اکرم جون
11 آبان 92 22:23
عزیزم خدا حفظت کنه و زیر سایه پدر و مادرت بزرگ شی


ممنونم
خاله میترا
13 آبان 92 14:13
امیدوارم خدا همیشه بهترین هدیه هاش رابرای تو بهترین فرستادش درطول زندگی بخواد ماهان عزیزم در پناه خدا و زیر سایه مامان وبابا عزیز به تکامل برسی


ممنونم خاله میترا
ریما
8 دی 92 15:40
ای جووووووووووونکم خدا حفظش کنه این جیگرو لا حول ولاقوه الا باالله العلی العظیم سلاام سارای گلم خوبی چقدر شبیه خودته این لپ کشونی انشاالله که زیر سایه پدرو مادر بزرگ بشه دومادش کنی همتون عاقبت به خیر باشین انشاالله دیدمش انگار خودتو دیدم وای که چقدر دلم برات تنگ شده خیلی مواظب خودتو جوجه ت باش عزیز دلم
مامان سارا
پاسخ
مرسی ریما جونم ایشالا شما و طه جون و همسری هم خوشبخت و عاقبت به خیر باشید منم خیلی دلتنگتم ایشالا ببینمت عزیزم