ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات ماهان عسلی

یا اباعبدلله الحسین

1393/8/12 13:21
نویسنده : مامان سارا
664 بازدید
اشتراک گذاری

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست 
این چه شمعیست که جانها همه پروانه اوست 
هر کجا می نگرم رنگ رخش جلوه گر است 
هر کجا می گذرم جلوه مستانه اوست
هر کسی میل سوی کرببلایش دارد
من چه دانم که چه سریست به در خانه اوست

 

 

ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و سرور جوانان اهل بهشت بر همه مسلمین جهان تسلیت باد
 

 

عکس ماهان جون و بقیش در ادامه مطلبمحبت

ماهان جان میدانم عشق حسین در وجودت آمیخته emam hossein (5)

وقتی میبینم با نوحه های اباعبدلله تو هم بر سینه میکوبی از خودم میپرسم که این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوستemam hossein (9)

ماه من حسینی باش و حسینی بمان که سعادت دنیا و عقبی با حسین بودن است

emam hossein (1)

ماه من تو منو به آرزوهام میرسونی، پس بدون یکی از آرزوهام هم اینه که تو مداح اهل بیت باشی و راهت همیشه حسینی باشهemam hosein (8)

تو پاکی ،مقدسی ، تو با نوای الله اکبر اذان ظهر پا این دنیا گذاشته ای

پس راهت را خدا مشخص کرده

emam hosein (5)

به قول پدربزرگم که خداوند قرین رحمتش کنه

همیشه به ما میگفت

حسینی باشید و خودش هم در حال خواندن زیارت عاشورا از دنیا رفتemam hosein (2)

پس ماهان جان همیشه ذکر یا حسین را روی لبانت داشته باش

                               

پسندها (2)

نظرات (1)

زیــنب (مامان)
16 آبان 93 0:23
سلام مامان ماهان جون عزاداریتون قبول حق خدا گل پسرت رو حفظ کنه
مامان سارا
پاسخ
ممنون عزیز دلم