ماهان جونماهان جون، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات ماهان عسلی

اولین قدمهای ماهان جون

1393/8/11 12:59
نویسنده : مامان سارا
593 بازدید
اشتراک گذاری

 ماه من محبتعزیز منمحبت عشق من محبت

شب تاسوعای حسینی به تاریخ 11 آبان 93 اولین قدمهاش را برداشتبوس

انگار میخواست تو مجلس عزای اربابمون خودش راه بره و سینه بزنه

قربون اون قد و بالای کوچولوت بشم من ، که تو هم عاشق  امام حسین و اهل و بیت هستیخجالت

ماه من قدمت گلبارونتشویق

نمیدونی چقدر خوشحالمون کردیجشن

خیلی وقت بود که منتظر این قدمهات بودم چون تو دیگه همه کارهایی که باید قبل راه رفتنت انجام میدادی را داده بودی و ما دیگه چشم انتظار برداشتن گامهای کوچک تو بودیمبوس

دیشب بابایی اومد باهات یکم تمرین کنه که دید بللللللللللللللهبوس

شما انگار منتظر این لحظه بودی و خودت راه افتادی،البته چند دفعه نشستی ولی در کمال تعجب من و بابایی بلند شدی و ایستادی و قدم برداشتی

وای که نمیدونی چقدر خوشحالم و هزاران بار خدا را شکر کردم که نازنین من با اون پاهای کوچک و نحیف قدم میزنه و به اتفاق بابایی دو رکعت نماز شکر به جا آوردیم و از خدای عزیزم بینهایت سپاسگزاریمخجالت                                  

من هم زودی زنگ زدم به بابا محسن جون و این خبر را بهش دادم و حسابی خوشحال شد و ذوق کرد و البته سفارشتو که مواظبت باشیمزیبا

بابا امیر جون هم بهت یک تراول کادو داد که گل پسرش قدم برداشته و حسابی ازت فیلم گرفتیم.

ماه من نازنین من بدون که عاشقتیم و تو بهترین لحظه را برای ما میسازیمحبتAndere linien

پسندها (1)

نظرات (1)

مهدیه مامان مرسانا
20 آبان 93 21:08
ماهان جون امیدوارم در زندگی همیشه قدمهای محکم و استوار برداری هیچ وثت مایوس نشی و اگه زمین خوردی یا علی بگی وبلند شی و محکم تر از قبل به راهت ادامه بدی